18 Желтоқсан 2017   



ИСЛАМ ДІНІ (1)

Иса алейһиссалам сүйіншілеген жаңа дінді тарату үшін Аллаһу та’аланың таңдаған ұлы пайғамбары – Мұхаммед (алейһиссалату уәссәләм). Пайғамбардың қалай өскендігі, Оған алғашқы илаһи әмірдің қалай берілгендігі, Ислам дінін қалай тарата бастағандығы туралы мәлімет осы кітаптың «Мұсылмандық және Христиандық» және «Құран кәрім және қазіргі Тәурат пен Інжілдер» бөлімдерінде бар. Осы екі бөлімде айтылмаған мәселелерді қосудамыз.

Мұхаммед (саллаллаһу алейһи уәсәлләм) б.з. 571 жылы дүниеге келгеннен 43 жылдан кейін уағыздай бастаған Ислам діні яһуди және христиан діндерінің түзетілген, дұрыс емес бөлімдері алынып тасталып, толық илаһи және қисынды түрге енгізілген және ақылға қонбайтын, кейіннен адамдар тарапынан енгізген бөлімдері алынып тасталған, Аллаһу та’ала жіберген хақ дін болып табылады. Бұл діннің аты – «Ислам». Өйткені, бұл кітаптың басынан білдіргеніміздей, Адам алейһиссалам заманынан бері белгілі Ислам діні Мұса және Иса алейһимассаламнан кейін ең соңғы және ең толық кейіпінде Мұхаммед алейһиссаламға білдірілген. Адам алейһиссаламнан ең соңғы пайғамбар Мұхаммед алейһиссаламға дейінгі барлық пайғамбарлар уағыздаған діндердің негізі «Тәуһид» болып табылады. Яғни, бір Аллаһқа сену. Христиандардың кітаптарында жазылған басқа пайғамбарлардың өмірлері мен уағыздаған діндері зерттелетін болса, олардың да бастапқыда «Тәуһид» діні болғаны байқалады. Ал бұл «Тәслис Иса алейһиссаламның дініне кейіннен яһудилер мен римдіктер тарапынан енгізілген» деген сөзіміздің дәлелі.

Ислам дінінің кітабы – «Құран кәрім». Құран кәрім – нағыз Аллаһтың сөзі. Басқа діндердің кітаптарының уақыт өте келе өзгертіліп, ішіне адамдар тарапынан бөлімдер енгізілген, ал Құран кәрімнің алғаш түскен күнінен бастап қазірге дейін тап-таза күйінде сақталған, тіпті бір әрпі де өзгермеген. Ислам діні алып келген иман білімдері басқа пайғамбарлардың діндері білдірген иман білімдерімен бірдей. Яғни, «Тәухид», бір Аллаһқа сену болып табылады. Бірақ, басқа діндерге кейіннен қате сенімдер, қисынсыз, ақылға қонымсыз бөлімдер қосылып, көбісі «Мүшрик» болды.

Қазір бүкіл әлем Ислам діні туралы оң көзқараста. Алайда, орта ғасырда христиан дін адамдары не екенін білместен, тіпті Ислам туралы аздаған мәліметке де ие болмастан «шайтанның құрған діні» деп санап, жоғарыда да айтқанымыздай, ең үлкен христиан дін адамдары болған папалар мұсылмандарды жою үшін крест жорықтарын ұйымдастырған. Алайда, 18-ғасырдан кейін тарихшылар біртіндеп Ислам дініне еніп, Құран кәрімді өз тілдеріне аудара бастады. Бұл аудармалардың бір бөлігі фанат христиандар тарапынан жасалғаны үшін түпнұсқасына сай келмейді, дегенмен, ынсапты тарихшылар тарапынан жасалған дұрыс аудармалар да кездеседі. Бір жағынан мұсылмандар тарапынан жасалған Құран кәрім тәфсирлері де бар. Құран кәрімнің дұрыс аудармалары мен тәфсирлерін оқыған және Ислам дінін аз-көп түсінгендер Ислам дініне қайран қалған. Олардың ішінде Гете, Карлайл, Ламартин, Тагор сияқты бүкіл әлемге танымал әйгілі тұлғалар да бар. Олар Ислам дініне деген таңданыстарын мәлімдеуден тартынбаған. Олар туралы кітабымыздың «Мұсылмандық және христиандық» бөлімінде кеңірек мәлімет таба аласыз. Енді сіздерге сол бөлімде кездеспейтін және 1266 [м.1850] жылдан кейін Түркияға келген кейбір мемлекет адамдарының Ислам діні және пайғамбарымыз Мұхаммед алейһиссалам туралы жазғандарының бірнешеуін баяндаймыз.

1311-1316 [м.1898] жылдары аралығында Стамбулда Англия елшілігінің бірінші хатшысы болған Сэр Чарльз Элиот 1900 жылы басылған «Turkey in Europe – Еуропада Түркия» атты еңбегінің «Мұсылмандық діні» деген бөлімінде былай дейді: «Иса алейһиссаламның иелігі бұл дүние емес еді. Егер христиандық белгілі бір үкімет немесе ұйымға байланғанда, бұл дін жоғалып кетер еді. Ал, мұсылмандықта жағдай толығымен керісінше орын алғандығы байқалады. Мұхаммед алейһиссалам тек қана дін адамы емес, сонымен қатар үлкен көсем еді. Оны зиярат етіп келгендер папаға және цезарьге көрсетілетін құрметтердің бірігуі күйіндегі құрметті көрсететін. Мұхаммед алейһиссалам әрдайым ұқыпты мемлекет адамы болған, жасаған ғажайып істері мен бүкіл мұғжизаларына қарамастан, өзінің кішіпейіл адам екенін айтқан. Жеке өмірінде ешқандай қателігі жоқ.»

Кітаптың басқа бір жерінде: «Иса алейһиссалам өмір сүрген замандағы адамдардың жағдайын, жасаған қателіктерін, күнәларын ойлайтын болсақ, Інжілде бұларға тыйым салынбағандығы таң қалдырарлық жағдай. Інжіл тек сол күнә істерді жасамауға кеңес береді. Оларды істеген адамдарға қандай жаза берілетіндігі туралы еш айтылмайды. Ал Құран кәрім күнәларды, мысалы пұтқа табыну немесе туылған қыз сәбилерді тірідей көму сияқты істер үшін Аллаһтың қалай жазалайтынын айқын білдірген, осылайша Арабстанда сол кездері басым болған пұтқа табынушылық пен әдеттерді толығымен жойып, халыққа үлкен жақсылық жасаған» делінген.