20 - Жамазиәл-ахир, 1446 жыл.
     21 - Желтоқсан, 2024 жыл.   


Мәсі

Дәрет алып жатқанда аяқтың жуылуы парыз болған бөлігін, яғни аяқты тобықтарымен қосып жауып тұратын су өткiзбейтiн аяқ киiм.

Хазреті Әбу Бәкір мен хазреті Омарды жақсы көріп, құрметтеу, хазреті Осман мен хазреті Әлиді жақсы көру және мәсiнiң үстiне мәсһ тарту - Әһли сүннет (Пайғамбарымыздың “саллаллаһу алейһи уәсәлләм” жене достарының жолында болудың) белгісі. (Мұхаммед Рабхами)

Мәсiнің, бір сағат жол жүргенде, аяқтан түсіп қалмайтындай төзімді және ыңғайлы болуы керек. Ағаштан, шыныдан, металдан мәсі болмайды. (Ибн Абидин)

Мәсі киген адамның дәреті бұзылғаннан кейін, бұл дәретсіздік, дәрет мүшелеріне жайылғанда  аяққа емес, мәсіге жайылады. Мәсілердің хадестен (рухани кірліктен) тазаруы мәсһ тартумен жүзеге асады. (Халеби)

Ханафи мазһабында аяқтың үш бармағы сиятындай жыртығы немесе тесiгi бар мәсiге мәсһ тарту жаиз емес. (Ибн Абидин)